Tuesday, October 18, 2011

わたしの しゅうまつ

こんにちは! 
せんしゅうの しゅうまつに、わたしの ははとちちが プリンストンだいがくに きました。

いっしょに  にほんの レストランに いきました。 あじへいとええました。あじへいの ふとまきが すごく おいしかったです。 わたしは おすしを だいすきです。 おすしの セットも たのみました。 



あじへいに いってください!ほんとにおいしいよ!

4 comments:

  1. The restaurants you described sound とでもおいしい! especially すし! which is one of my all time favorite たべもの. You should try the にほん レストランnear Columbia だいがく!わたしgo and waste money there way too often :P Jap-glish for the win.

    ReplyDelete
  2. Oh and sorry Jun さん!わたしわフィオナです、コロンービアだいがくがくせいデス。台灣からきました!

    ReplyDelete
  3. Hi Jun! I went to high school in Princeton and I used to go to Ajihei often!
    I also recommend Masala grill if you like Indian food. I miss hoagie heaven so much!!!
    have fun!

    ReplyDelete
  4. Never been to Princeton, but I'll definitely check out the restaurants if I happen to be there..

    ReplyDelete